מי לא רוצה מסעדה מפוצצת בלקוחות?

5 סיבות למה אתם צריכים תפריט דיגיטלי לעסק שלכם (ואיך להפוך אותו לנשק הסודי שלכם 🤫)

נתן מורדכי

נתן מורדכי

פיתוח תפריטים דיגיטליים

מי כמונו יודע שהלקוחות הם החמצן של העסק. לא מעט בעלי עסקים בתחום המזון עסוקים בשאלה איך להגיע לעוד לקוחות ואיך לגרום ללקוחות לחזור ולהזמין דווקא מהעסק שלנו.

אז איך העסק שלך הולך לבלוט בין כל המתחרים?

אנחנו הולכים לבנות לך נוכחות דיגיטלית חזקה ומנצחת.

הלקוחות שלך כבר לא מחכים להגיע לבית העסק או מתקשרים כדי לשמוע מה יש בתפריט.

הם נמצאים בדיגיטל והם בודקים על העסק, מה מציעים שם? מה הייחודיות של המקום?

הם נכנסים לעמוד האינסטגרם, מחפשים בגוגל כדי למצוא המלצות על המקום ובודקים אם יש לך תפריט דיגיטלי.

ואנחנו? אנחנו רוצים להיות שם לפני כולם ולחזק את הנוכחות הדיגיטלית שלך.

אני הולך לפרט 5 סיבות למה לבנות תפריט דיגיטלי לעסק שלכם ואיך גם אתם תוכלו להפוך אותו לנשק הסודי שלכם!

1. קידום אורגני לעמוד הראשון בגוגל

קידום אתרים בגוגל השתנה באופן מהותי – בשלב זה, כל מה שמעניין את גוגל הוא האם האתר או במקרה שלנו התפריט הדיגיטלי הוא בעל ערך ומספק חוויה מצוינת למשתמשים.

מאחר וללקוחות לוקח כ-3-7 דקות להחליט על ההזמנות שלהם, וזמן השהייה הממוצע בתפריט הוא בין 2 ל-3 דקות, Google מזהה שלתפריט יש תוכן בעל ערך וכך הוא הולך ומתקדם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

העסק מרוויח תנועה ישירה ואורגנית ונחשף ללקוחות חדשים ורעבים שרק מחכים להזמין.

הכנות לסרוויס

2. קמפיינים ממוקדים ומתקדמים

כאשר לקוח פוטנציאלי מגיע לתפריט הדיגיטלי, תגי המעקב של גוגל ופייסבוק שכבר מוטמעים בתפריט מבינים שמשתמש פייסבוק או גוגל צופה בתפריט שלך.

התגים האלה מאפשרים ליצור קהל מותאם אישית על סמך אלה שכבר ביקרו בתפריט מהמסעדה שלך וליצור קמפיינים עם מסרים ממוקדים.

האנשים האלה כבר מכירים את העסק, כך שהעברת מסרים בקמפיינים יכולה להיות מפורטת יותר, כגון "בואו לבדוק את הספיישל של השף" או "הבראנץ' חוזר! הצטרפו אלינו בין השעות 10-12 ונסו את סלט הבריאות שלנו!"

לקוחות במסעדה נהנים מהאוכל

3. חשיפה ללקוחות דומים ללקוחות שלך

לפייסבוק ולגוגל יש המון נתונים על הלקוחות שכבר ביקרו בתפריט הדיגיטלי שלך – והן יודעות לחשוף את המסעדה שלך לאלה שיש להם תכונות דומות ללקוחות שלך, החל מרמת ההכנסה שלהם ועד להעדפות הקולינריות שלהם. 

הגישה האלגוריתמית הזו מופלאה.

מינוף הקהלים האלה הוא דרך בטוחה להיחשף בצורה הטובה ביותר ללקוחות חדשים שכנראה יאהבו את המנות שלך ולא מכירים אותן (עדיין).

אישה נהנית מארוחת ערב

4. קופונים והצעות שיווקיות

הוספת באנר לראש התפריט הדיגיטלי, המציע תמריץ לאנשים להשאיר את כתובת המייל שלהם ולקבל קופון או הצעה שתעודד אותם לבקר.

זה פשוט אבל יעיל. 

כמו כן, זה לא חדש – מסעדות רשת כמו מקדונלד'ס ודומינוס משתמשות בשיטה הזו כדי לבנות מסד נתונים ולתמרץ אנשים להוריד את האפליקציות שלהם. 

אני מבין שלעסק שלך כנראה אין אפליקציה (וכנראה שאתה לא צריך אותה), אבל מתן קופון הנחה של 10% או מבצע של 1+1 היא דרך זולה למשוך עוד לקוחות.

שף מכין מנה

5. יצירת מועדון לקוחות

לקוח השאיר לך את כתובת המייל שלו? זאת הזדמנות מצוינת ליצור רשימת מיילים של לקוחות ולעדכן אותם מדי פעם באירועים ומבצעים מיוחדים.

דרך נוספת לשמור על קשר עם הלקוח היא לשלוח לו משוב ולשאול על החוויה במסעדה ובכך לשפר את השירות ללקוחות.

כמובן שיש לציית לחוק הספאם ולוודא שיש תיבת סימון לאישור או ביטול סוגי האימיילים האלה.

מסעדה מפוצצת בלקוחות

לסיכום

בכדי לגבור על המתחרים ולהכניס עוד לקוחות ועוד מכירות לעסק זה דורש ממך לחשוב מחוץ לקופסא.

אז כשהרשתות החברתיות ממשיכות להתחזק ועולם הדיגיטל משחק תפקיד חשוב מאוד בענף, אין שום ספק שיש לך צורך בנוכחות דיגיטלית חזקה ומנצחת. 

אז בזמן שהמתחרים שלך ממשיכים להוציא כסף על קמפיינים שלא מביאים תוצאות, מבצעים שגורמים להם להפסיד כסף ושלטי חוצות שלא באמת עובדים אנחנו כבר יודע שנוכחות דיגיטלית חזקה תעזור לך להגיע ללקוחות חדשים, תחזק את הקשר שלך עם לקוחות קיימים ותאפשר לך לבנות מותג לטווח ארוך.